Izdvojene novosti


Strože epidemiološke mjere - Stožer civilne zaštite RH donio novu Odluku

Strože epidemiološke mjere - Stožer civilne zaštite RH donio novu Odluku

Zbog nepovoljne epidemiološke situacije, Stožer civilne zaštite RH donio je novu Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.

Ovom Odlukom propisane su sljedeće mjere:

na javnom događanju na otvorenom prostoru može prisustvovati 100 osoba, osim ako se radi o događanju na kojemu sudjeluju osobe s EU digitalnom COVID potvrdom
na javnom događanju u zatvorenom prostoru može prisustvovati 50 osoba, osim ako se radi o događanju na kojem sudjeluju osobe s EU digitalnom COVID potvrdom
sva javna događanja moraju završiti do 24 sata, osim kino projekcija koje su započele u 23 sata te svadbene svečanosti na kojima svi prisutni posjeduju EU digitalnu COVID potvrdu
svadbe na kojima gosti imaju EU digitalnu COVID potvrdu moći će potrajati i nakon ponoći, najkasnije do dva ujutro
konferencije i kongresi mogu se održavati samo uz EU digitalne potvrde i uz korištenje medicinskih maski ili maski za lice te pridržavanje svih epidemioloških mjera
Odluka je stupila na snagu 6. studenoga 2021., a nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke određuju se u trajanju do 30. studenoga 2021.

Odluku možete pronaći na dnu ove stranice.

https://civilna-zastita.gov.hr/UserDocsImages/CIVILNA%20ZA%C5%A0TITA/PDF_ZA%20WEB/Odluka-%20okupljanja.pdf



Pročitajte više » | Napisano 08.11.2021.

33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore okuplja struku i predstavnike vlasti u Šibeniku

33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore okuplja struku i predstavnike vlasti u Šibeniku

Utjecaj pandemije na hrvatsko ugostiteljstvo

Hrvatska obrtnička komora i Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika, uz pokroviteljstvo Ministarstva turizma i sporta te Hrvatske turističke zajednice, organiziraju 33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika koji će se ove godine održati od 14. do 16. studenoga u Šibeniku, u turističkom naselju Solaris, hotel Ivan.

Kongres je tradicionalno okupljanje ugostitelja i turističkih djelatnika koji u 2019. godini prvi puta, u više od 32 godine dugoj tradiciji, nije održan zbog pandemije. Isti je spona struke i predstavnika resornih institucija, zamišljen kao mjesto susreta na kojem ključni dionici imaju priliku razgovarati o preprekama u poslovanju, ali i dati konkretne prijedloge za njihovo rješavanje.

Pandemija koronavirusa najviše je utjecala na obrtništvo i malo poduzetništvo, a najveći pad prometa zabilježen je u ugostiteljstvu i turizmu. Ugostiteljska djelatnost važan je element turističkog agregata, ali pandemija je donijela probleme i nesigurnost.

Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore zastupa interese više od 14.000 obrtnika ove struke. Značajna je to brojka ljudi koji ovise o rastu i razvoju ovog sektora u ovim izazovnim vremenima. Upravo zbog toga će se na najbrojnijem i najdugovječnijem okupljanju ove struke, 33. Kongresu ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a, raspravljati o izazovima u poslovanju u vrijeme pandemije te donošenju smjernica za stvaranje pozitivnog poslovnog okruženja za ugostitelje i turističke djelatnike.

Organizacijom Kongresa na suvremen i atraktivan način također se želi promovirati struka i njena važnost u pozicioniranju Hrvatske kao svjetske turističke destinacije. Ovogodišnji koncept Kongresa donosi dva panela u kojima će se raspravljati o problemima sektora s naglaskom na poslovanje u pandemiji koronavirusa, važnosti gastronomije kao pokretača domaće proizvodnje i promotora destinacije te prezentaciju o mogućnostima financiranja ugostiteljskog sektora.

Uz radni dio kao temelj Kongresa, planiraju se popratna događanja koja će posjetiteljima približiti ugostiteljsku i turističku ponudu, kao i proizvođače iz svih dijelova Hrvatske.

Pročitajte više » | Napisano 08.11.2021.

Poziv - Drugi forum franšiza 2021.

Poziv - Drugi forum franšiza 2021.

Pozivamo Vas na drugi Forum franšiza 2021. koji se održava dana 16. studenog 2021. u hotelu Sheraton u Zagrebu s početkom u 10 sati.

Ovogodišnji forum se održava u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Zajednice franšiznog poslovanja HGK s Europskom poduzetničkom mrežom i Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.

Partneri ovogodišnjeg foruma su Hrvatski zavod za zapošljavanje, Hrvatska udruga za franšizno poslovanje i Ekonomski fakultet Osijek.

Teme ovogodišnjeg foruma usmjerene su na edukaciju o mogućnostima kreiranja vlastite franšize kao i na zaštitu intelektualnog vlasništva, jer je to ključni element franšiznog modela poslovanja.

Ujedno, na ovogodišnjem forumu će se predstaviti poduzetnici koji uspješno posluju po franšiznom modelu poslovanja u području edukacije, IT-a, uslužnog sektora i ugostiteljstva, a koji svoje poslovanje na tržištu šire upravo putem franšiznog modela poslovanja. Također, bit će i riječi o mogućnostima financiranja franšiznog poslovnog modela.

Sudjelovanje na Forumu je besplatno, a link za prijavu s programom se nalazi u nastavku: https://www.hgk.hr/2-forum-fransiza-2021-najava

Pročitajte više » | Napisano 08.11.2021.

Javni poziv za prijavu sektorskih stručnjaka koji će sudjelovati u radu Povjerenstva za stručno vrednovanje zahtjeva za upis standarda zanimanja i skupova kompetencija

Javni poziv za prijavu sektorskih stručnjaka koji će sudjelovati u radu Povjerenstva za stručno vrednovanje zahtjeva za upis standarda zanimanja i skupova kompetencija

Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike objavljuje Javni poziv za prijavu sektorskih stručnjaka koji će sudjelovati u radu Povjerenstva za stručno vrednovanje zahtjeva za upis standarda zanimanja i skupova kompetencija.

Javni poziv trajno je otvoren, a prijavljeni kandidati bit će obavješteni o rezultatima elektroničkom poštom.

Javni poziv, kao i obrazac prijave, možete pronaći na dnu ove stranice.

Izvor: Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike

https://www.hok.hr/novosti-iz-hok/javni-poziv-za-prijavu-sektorskih-strucnjaka-koji-ce-sudjelovati-u-radu-povjerenstva-za-strucno

Pročitajte više » | Napisano 05.11.2021.

Pozivni natječaj za nabavu logotipa za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts”

Pozivni natječaj za nabavu logotipa za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts”

Hrvatska obrtnička komora za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts”, INEA/CEF/ICT/A2020/2306539; 2020-HR-IA-0089, sufinanciran Instrumentom Europske unije za povezivanje Europe, prikuplja ponude za nabavu logotipa.

Opis predmeta nabave

Izrada idejnog rješenja logotipa: flat dizajn loga sukladno predodređenim primarnim i sekundarnim bojama; vektorizirani logo; raster dokumenti visoke rezolucije za web.

Datum dostave ponude

12. 11. 2021.

(zaprimljeno u poštanskim uredima do 13,00 sati s datumom 12. 11. 2021.) u zatvorenim kovertama s naznakom:
NE OTVARATI – PONUDA ZA NABAVU LOGOTIPA za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts, INEA/CEF/ICT/A2020/2306539; 2020-HR-IA-0089”

Adresa na koju se šalju ponude:

Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb

Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:

osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
putem redovne pošte, a datum zaprimanja ponude u poslovnici Hrvatske pošte ne može biti nakon isteka naznačenog datuma dostave ponude
Ponude koje su stigle nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.

Mjesto isporuke:

Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb

Potrebna dokumentacija ponuđača:

u ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave
rok valjanosti ponude je 45 kalendarskih dana
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.

Kontakt za dodatne informacije o pozivnom natječaju:

Mirna Krasić

E: mirna.krasic@hok.hr ili hok@hok.hr

T: 01 4806 693 ili 01 4806 666

Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost partnera DB Informatike i HOK-a i ne odražava nužno stajalište Europske unije.

Pročitajte više » | Napisano 04.11.2021.