Izdvojene novosti


Pozivni natječaj za nabavu logotipa za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts”

Pozivni natječaj za nabavu logotipa za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts”

Hrvatska obrtnička komora za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts”, INEA/CEF/ICT/A2020/2306539; 2020-HR-IA-0089, sufinanciran Instrumentom Europske unije za povezivanje Europe, prikuplja ponude za nabavu logotipa.

Opis predmeta nabave

Izrada idejnog rješenja logotipa: flat dizajn loga sukladno predodređenim primarnim i sekundarnim bojama; vektorizirani logo; raster dokumenti visoke rezolucije za web.

Datum dostave ponude

12. 11. 2021.

(zaprimljeno u poštanskim uredima do 13,00 sati s datumom 12. 11. 2021.) u zatvorenim kovertama s naznakom:
NE OTVARATI – PONUDA ZA NABAVU LOGOTIPA za projekt “eDelivery Network for Croatian Crafts, INEA/CEF/ICT/A2020/2306539; 2020-HR-IA-0089”

Adresa na koju se šalju ponude:

Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb

Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:

osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
putem redovne pošte, a datum zaprimanja ponude u poslovnici Hrvatske pošte ne može biti nakon isteka naznačenog datuma dostave ponude
Ponude koje su stigle nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.

Mjesto isporuke:

Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb

Potrebna dokumentacija ponuđača:

u ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave
rok valjanosti ponude je 45 kalendarskih dana
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.

Kontakt za dodatne informacije o pozivnom natječaju:

Mirna Krasić

E: mirna.krasic@hok.hr ili hok@hok.hr

T: 01 4806 693 ili 01 4806 666

Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost partnera DB Informatike i HOK-a i ne odražava nužno stajalište Europske unije.

Pročitajte više » | Napisano 04.11.2021.

Projekt eDelivery uspješno ulazi u sljedeću fazu

Projekt eDelivery uspješno ulazi u sljedeću fazu

Zajednički projekt HOK-a i DB Informatike, koji ima za cilj razviti i implementirati sustav za novu elektroničku uslugu preporučene dostave dokumenata, 13. listopada prošao je službeno testiranje od strane EU tehničkog tima, čime je ispunjen najvažniji i najteži tehnički zahtjev u projektu, a koji nas vodi još jedan korak bliže uspješnoj realizaciji.

Prva testna verzija aplikacije za elektroničku preporučenu dostavu dokumenata je gotova te su implementirane sve mogućnosti neophodne za potpunu funkcionalnost sustava, a u narednom periodu implementirat će se i dodatne.

Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost partnera DB Informatike i HOK-a i ne odražava nužno stajalište Europske unije.

Pročitajte više » | Napisano 04.11.2021.

33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore

33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore

Pozivamo vas na 33. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK), koji će se održati od 14. do 16. studenoga 2021. godine u Šibeniku, u hotelu „Ivan", u turističkom naselju Solaris.

Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Šibensko-kninske županije, a pokrovitelji su Ministarstvo turizma i sport te Hrvatska turistička zajednica.

Na Kongresu se predviđa sudjelovanje brojnih ugostitelja iz Hrvatske i inozemstva, predstavnika resornih ministarstava, saborskih zastupnika, županijskih čelnika, predstavnika komorskog sustava te drugih uglednih gostiju.

Sudionike očekuju zanimljiva izlaganja i rasprave predstavnika institucija i stručnjaka iz područja ugostiteljstva te komercijalne prezentacije i promocije. Kongres je ujedno prilika za razmjenu iskustva među brojnim ugostiteljima iz cijele zemlje.

Prvog radnog dana Kongresa održat će se dvije panel rasprave na kojima će ključni dionici raspravljati o važnim temama za struku. Prvi panel bavit će se gorućim problemima sektora s naglaskom na poslovanje u pandemiji koronavirusa (COVID-19), dok će drugi panel obrađivati važnost gastronomije kao pokretača domaće proizvodnje i promotora destinacije.

Drugog radnog dana Kongresa održat će se niz zanimljivih prezentacija i radionica, pa će sudionici imati priliku informirati se o stvarnim mogućnostima financiranja ugostiteljskog sektora, ulozi koktela u HoReCa industriji i koje su novosti u svijetu piva.

Uz radni dio kao temelj Kongresa, planiraju se popratna događanja koja će posjetiteljima približiti ugostiteljsku i turističku ponudu domaćina, kao i proizvođača iz ostalih dijelova Hrvatske.

Organizacijom Kongresa na suvremen i atraktivan način želi se prije svega promovirati struka. Na Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika pozivaju se ugostitelji, turistički djelatnici, predstavnici institucija, stručnjaci iz područja, kao i ostali zainteresirani.

Kongres će se održati u skladu sa svim epidemiološkim mjerama, a sudjelovanje će biti moguće isključivo uz posjedovanje COVID potvrde.

CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA – REZERVACIJA

Specifikacije pojedinih usluga:

Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 365,00 kn
Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 656,00 kn
Nadoplata za pansionski obrok i to: buffet ručak 150,00 kn, buffet večera 150,00 kn po osobi.
Boravišna pristojba iznosi 11,00 kn po osobi.
Navedene cijene uključuju PDV
Sve vezano uz rezervaciju smještaja, akreditacije, uplate, dostavljat ćete isključivo putem elektroničkog rezervacijskog formulara, koji se popunjava na sljedećoj adresi: Kongres ugostitelja 14-16.11.2021.

Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com

Sve upite vezane uz Kongres možete uputiti na kontakt:

Telefon : 01/4806 631; 01/4806 666 – centrala

e-mail: cehovi@hok.hr; kresimir.tomic@hok.hr

Pozivamo Vas i ove godine da se odazovete u što većem broju!

Program Kongresa bit će dostupan uskoro.

Pročitajte više » | Napisano 03.11.2021.

Edukacija iz prava potrošača u digitalnom dobu u Udruženju obrtnika Split

Edukacija iz prava potrošača u digitalnom dobu u Udruženju obrtnika Split

Na poziv Udruženja obrtnika Split u nastavku projekta „Trening za male i srednje poduzetnike iz prava potrošača u digitalnom dobu“, čije je provođenje produljeno i tijekom 2022. godine, održana je inicijalna edukacija za obrtnike. Nakon ovog inicijalnog treninga u dogovoru s predstavnicima udruženja organizirat će se nove edukacije za obrtnike iz pojedinih djelatnosti kako bi se tijekom treninga raspravila pitanja iz područja zaštite potrošača u digitalnom dobu koje trening pokriva, a s kojima se članovi HOK-a susreću u svome poslovanju.

Edukacija je obuhvatila pet modula:

1. Marketing i zahtjevi za predugovorno informiranje potrošača

2. Pravo potrošača na odustanak od ugovora sklopljenih na daljinu i van poslovnih prostorija

3. Pravo potrošača na garanciju za nedostatke na proizvodu

4. Nepoštena poslovna praksa i nepoštene ugovorne odredbe

5. Alternativno rješavanje potrošačkih sporova i online rješavanje potrošačkih sporova

Trening je provela nacionalna trenerica za Hrvatsku Suzana Kolesar.

Polaznici su znanja stečena na treningu ocijenili kao vrlo korisna za svoje poslovanje i odnose s potrošačima jer su dobili vrlo konkretne informacije i upute za svakodnevne situacije.

Edukacije su održane su sklopu europskog projekta „Trening za male i srednje poduzetnike iz prava potrošača u digitalnom dobu“ koji se pod sloganom „Spremni za prava potrošača“ (“Consumer Law Ready“) s istim modulima provodi u svim državama članicama EU, a u kojem je Hrvatska obrtnička komora nacionalni partner.

Više o projektu : https://www.consumerlawready.eu/

Pročitajte više » | Napisano 03.11.2021.

Održana četiri okrugla stola za obrtnike i druge poduzetnike o e-trgovini i ARS-u

Održana četiri okrugla stola za obrtnike i druge poduzetnike o e-trgovini i ARS-u

Hrvatska obrtnička komora kao partner u projektu „Promocija poduzetništva“ organizirala je i održala za obrtnike i druge poduzetnike, kao i za one koji tek razmišljaju o pokretanju vlastitog poslovanja, četiri okrugla stola o e-trgovini i alternativnom rješavanju sporova.

Okrugli stolovi odnosno webinari održani su istovremeno online i onsite u Dubrovniku i Splitu, a svaki od njih obuhvatio je po dvije teme iz područja e-trgovine i ARS-a:

1.Okrugli stol/webinar – Dubrovnik, 21.10.2021. u Dubrovačkoj razvojnoj agenciji

Digitalni biznis - od ideje do realizacije

Alternativno rješavanje sporova - umjesto sudske parnice

2. Okrugli stol/webinar – Dubrovnik, 22.10.2021. u Dubrovačkoj razvojnoj agenciji

Osnovni modeli e-trgovine

Besplatno rješavanje sporova na Sudu časti HOK-a

3. Okrugli stol/webinar – Split, 25.10.2021. u Udruženju obrtnika Split

Digitalni marketing za e-trgovinu

Efikasno rješavanje sporova pred Centrom za mirenje pri HOK-u

4. Okrugli stol/webinar – Split, 26.10.2021. u Udruženju obrtnika Split

Istraživanje i analiza tržišta i konkurencije

Online rješavanje sporova u Hrvatskoj i ODR platforma EU

Edukacije su održali Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr. iur.

Cilj organizacije ovakvih događanja, koje u projektu provodi Tajništvo Suda časti HOK-a i Centra za mirenje pri HOK-u, je upoznavanje sudionika s mogućnošću samozapošljavanja ili proširenja poslovanja uključivanjem u najnovije trendove e-trgovine (ili u jedinstveno europsko digitalno tržište), kao i predstavljanje načina kako izbjeći sudske sporove pri poslovanju u Hrvatskoj ili prekogranično, korištenjem efikasnih metoda rješavanja istih koji su alternativa redovnim sudovima.

Na okruglim stolovima sudjelovalo je 107 polaznika. S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju broj mjesta za sudionike onsite bio je ograničen. Polaznici su pokazali značajan interes za sudjelovanje te su doprinijeli uspjehu okruglih stolova svojim aktivnim sudjelovanjem i pitanjima na koje su dobili konkretne odgovore te su izrazili zanimanje za dodatne edukacije iz ovog područja. Sudionici su upoznati da nakon održavanja ove edukacije mogu pristupiti online testu nakon kojeg mogu dobiti certifikat kojim će steći mogućnost da eventualni spor riješe pred Centrom za mirenje pri HOK-u bez plaćanja naknade te popust pri izradi promotivnih filmova za vlastitu web stranicu. Za više informacija o okruglim stolovima posjetite web stranicu "Budi poduzetnik".

O projektu:

Hrvatska obrtnička komora partner je u projektu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja „Promocija poduzetništva“ (KK.03.1.2.24.0001). Komora je provodila aktivnosti u području obrazovanja za obrtnička zanimanja te promocije samozapošljavanja ili proširenja poslovanja kroz e-trgovinu i ARS-a. Svrha projekta je organizacija i provedba aktivnosti namijenjenih promoviranju uspješnosti poslovanja te širenje i promicanje priča o uspjehu malih i srednjih poduzetnika čime bi se omogućilo stvaranje pozitivnog poslovnog okruženja kao temelja za osnivanje, rast i razvoj mikro, malih i srednjih poduzetnika. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Pročitajte više » | Napisano 29.10.2021.