Izdvojene novosti


Pozivamo vas na 56. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2024. godine

Pozivamo vas na 56. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2024. godine

thumb
thumb
thumb
thumb
thumb
Hrvatska obrtnička komora organizira i sufinancira kolektivan nastup članova HOK-a na 56. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2024., najvećem obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Sloveniji i široj regiji, koji će se održati od 18. do 22. rujna 2024. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju respektabilna je sajamska izložba s oko 1.000 izlagača iz 34 države svijeta, s visokom posjećenošću (oko 86.000 posjetitelja iz preko 40 država svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu sa potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih proizvoda i usluga, s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam...

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu "ključ u ruke". Svaki izlagač, u sklopu priprema za svoju prezentaciju na sajmu, osim izložbenog prostora uređenog prema prijavi i potrebama, dobiva i sljedeće: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb, postavu eksponata na štandu, dežurnu osobu i domaćicu na štandu, najavu nastupa prema sajamskim službama u Celju, sve potrebne informacije te kompletnu logistiku za uspješan sajamski nastup.

Štand Hrvatske obrtničke komore i hrvatskih obrtnika nalazi se u paviljonu L1, na prvom katu, štand broj L1-100. Na štandu će, uz centralni info-pult Komore za informiranje posjetitelja, biti predstavljena ponuda 12 direktnih izlagača, članova Komore.

Tradicijski obrt "Stoklarija Banek" po prvi će put na štandu HOK-a predstaviti unikatni, masivni drveni stol kao dio svoje ponude drvenih proizvoda. U ponudi su, između ostalog, namještaj, oprema za interijere, kuhinje, dnevni boravci, vrata, prozori i niz drugih visokokvalitetnih proizvoda. Obrt, koji svoju tradiciju njeguje od 1919. godine, poznat je po vrhunskoj izradi i dugogodišnjoj kvaliteti.

Obrt "Radiona za izradu zupčastih i pužnih prijenosa Habuš" predstavit će svoju ponudu zupčanika i strojnih dijelova. Ovaj obrt već desetljećima pruža kompletnu uslugu izrade zupčanika i obrade metala na domaćem i inozemnim tržištima.

Tvrtka „B.R.O.S.S. Tehnika“ iskoristit će nastup na Celjskom sajmu za prezentaciju svojih linija proizvoda, uključujući zupčanike, pužna kola, reduktore, vijake te niz drugih proizvoda. Tvrtka, koja je izrazito izvozno orijentirana, plasira svoje proizvode na domaćem i inozemnim tržištima.

Obrt „Elektromehanika Jurišić“ na sajmu u Celju predstavit će proizvode i usluge iz područja opreme i alata za građevinarstvo i elektro-industriju, uključujući sigurnosne pojaseve za te industrije. Cilj nastupa je uspostavljanje novih poslovnih partnerstava s poduzetnicima iz država Europske Unije.

S druge strane, obrt „ZZR DUNI Ljevaonica obojenih metala“ prikazat će svoju novu ponudu usluga lijevanja.

Obrt „PROMEGA“, kao jedan od stalnih izlagača na Celjskom sajmu, predstavit će proizvodnju konzola, krakova i adaptera za javnu rasvjetu, plastifikaciju metala, te opremu i svjetiljke. Također će izložiti svoje usluge obrade metala.

„MIPES, obrt za usluge“ prvi put će se predstaviti na sajmu, gdje će posjetiteljima prikazati svoju ponudu tekstilnih proizvoda. Obrt se bavi veleprodajom i trgovanjem tekstilnih proizvoda na hrvatskom i inozemnim tržištima. Cilj je da se posjetitelji osobno uvjere u kvalitetu proizvoda i profesionalan pristup klijentima.

Tvrtka „VEDRIŠ d.o.o.“, koja je proizašla iz obrta „MGV Vedriš“ iz Bjelovara, predstavit će svoju najnoviju ponudu gromobranskog pribora, ovjesnog materijala i usluga obrade metala.

Obrt „LAMELA“ iz Međimurja, s više od 40 godina tradicije u proizvodnji lamela i kočionih sustava, prikazat će raznovrsnu ponudu lamela i pratećeg pribora za sve vrste osobnih i teretnih vozila, traktora i radnih strojeva.

Na sajmu će posjetitelji imati priliku upoznati se s ponudom usluga obrta „MARIS“ iz Rijeke, koji se bavi izradom projekata, tehničkom zaštitom i procjenom rizika.

Na sajmu će se, u suradnji s Obrtničkom komorom Krapinsko-zagorske županije, predstaviti rad tradicijskih i umjetničkih obrta iz te županije, uz pripadajuće kataloge tradicijskih obrta.

Također, u suradnji s Obrtničkom komorom Karlovac, na glavnom info-pultu Hrvatske obrtničke komore bit će prikazana ponuda obrtnika s područja Karlovačke županije putem promotivnih kataloga.

Posjetiteljima štanda bit će na raspolaganju predstavnik Hrvatske obrtničke komore za sva dodatna pitanja i informacije. Pozivamo sve domaće i strane posjetitelje sajma u Celju da posjete štand hrvatskih izlagača, uživaju u kavi ili soku, pregledaju ponudu hrvatskih obrtnika i saznaju više o radu Hrvatske obrtničke komore.

Također, tijekom 56. MOS-a u Celju, 19. rujna 2024. godine, u „Modroj dvorani“ Celjskog sajma održat će se poslovni razgovori poduzetnika iz država članica EU-a i država Jugoistočne Europe. U organizaciji Hrvatske obrtničke komore, sudjelovat će i zainteresirani hrvatski obrtnici i poduzetnici – trenutno je za razgovore prijavljeno 7 hrvatskih sudionika.

Pročitajte više » | Napisano 13.09.2024.

Sudjelujte na poslovnim razgovorima hrvatskih i belgijskih tvrtki

Sudjelujte na poslovnim razgovorima hrvatskih i belgijskih tvrtki

Gospodarski i trgovinski ured Valonske regije pri Veleposlanstvu Kraljevine Belgije u Republici Hrvatskoj poziva na Belgijsko-valonsku gospodarsku misiju 2024. godine, koja će se održati u utorak 8. listopada 2024. godine, u Hotelu Esplanade u Zagrebu.

Misija će se fokusirati na razmjenu informacija o tržištima i povezivanje tvrtki i institucija dviju zemalja kroz B2B poslovne sastanke između belgijskih i hrvatskih poduzetnika.

Pozivamo zainteresirane obrtnike te članove i predstavnike Hrvatske obrtničke komore da se pridruže poslovnim razgovorima.

Hrvatske tvrtke i institucije koje odluče sudjelovati u B2B sastancima neće snositi troškove sudjelovanja.

Na dnu stranice nalazi se popis i detalji svih belgijskih tvrtki sudionica ovogodišnje misije, kako bi potencijalno zainteresirani poduzetnici imali bolji uvid u njihovo područje poslovanja. Materijali su dostupni na engleskom jeziku.

Kako biste osigurali svoje mjesto na gospodarskoj misiji i sudjelovanje u poslovnim razgovorima, molimo zainteresirane obrtnike i poduzetnike da ispune internetski prijavni obrazac: BTM 2024.

S obzirom na ograničen broj sudionika, prijave se prihvaćaju prema načelu „first come, first served“, stoga molimo da prijavni obrazac ispunite što je prije moguće, najkasnije do 20. rujna 2024. godine.

Za dodatne informacije, slobodno se obratite Željki Preskar iz Valonskog ureda za trgovinu u Zagrebu na broj: 01/4577 444 ili e-mail: z.preskar@awex-wallonia.com.

Foto: freepik.com


Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Brochure Mission CROATIE SERBIE 2024 HRV.pdf 2.26 MB

Pročitajte više » | Napisano 13.09.2024.

Natječaj za Stručnog suradnika za informacijski sustav

Natječaj za Stručnog suradnika za informacijski sustav

Hrvatska obrtnička komora, samostalna stručno poslovna organizacija obrtnika u funkciji promicanja, usklađivanja i zastupanja zajedničkih interesa obrtništva, objavljuje natječaj za radno mjesto:

Stručni suradnik za informacijski sustav (m/ž), 1 izvršitelj/ica s mjestom rada na lokaciji Zagreb, rad na neodređeno s probnim radom od 6 (šest) mjeseci

POSLOVNE AKTIVNOSTI

rad na Windows i Office 365 platformi
administriranje korisničkih računa i njihovih prava
administriranje poslužitelja i virtualnih mašina (AD, DNS, VPN…)
administriranje firewall sustava, provođenje postupaka zaštite, nadzora i dnevnog arhiviranja sadržaja
administriranje sustava elektroničke pošte
administriranje baza podataka
administriranje antivirusnih licenci
briga o računalnoj opremi, perifernim uređajima, poslužiteljima, mreži i mrežnim uređajima
kreiranje statističkih izvještaja, obrazaca i uputa
rad na aktivnostima oko naplate komorskog doprinosa i pružanje korisničke podrške.
Minimalni uvjeti:

diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) – 1 g. radnog iskustva ili preddiplomski sveučilišni studij ili trogodišnji stručni studij (VŠS) – 3 g. radnog iskustva
područje prirodnih i tehničkih znanosti - smjer računarstvo
aktivno znanje jednog svjetskog jezika
napredno znanje rada na PC-u
Obavezne kompetencije:

odgovornost, samostalnost i proaktivnost u radu
informatička pismenost
izražene organizacijske vještine
izražene komunikacijske vještine
otvorenost i društvenost
spremnost na timski rad
spremnost na kontinuiranu edukaciju i usavršavanje
Prednost:

izvrsno poznavanje aktualnih IT sustava i IT tehnologija poput Microsoft Windows Server operativnih sustava, Microsoft 365 platforme
poznavanje virtualizacijskih tehnologija (Hyper-V, VMWare…), Microsoft Exchange Server, Microsoft SQL Server Database i Microsoft Sharepoint Server
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se

ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTE NA KOJU SE ŠALJU PONUDE:

hok@hok.hr

ROK ZA DOSTAVU PONUDE:

19.09.2024.

Uvažit će se elektronički zaprimljene prijave najkasnije dana 19.09.2024. s naslovom elektroničke poruke:

Ponuda za radno mjesto Stručni suradnik za informacijski sustav

Kandidati u svojoj prijavi mogu priložiti i druge dokumente za koje smatraju da su relevantni za natječaj, a potvrđuju kompetentnost u nekom od područja navedenih u minimalnim uvjetima ili obaveznim kompetencijama.

Kandidati moraju zadovoljavati minimalne uvjete radnog mjesta te posjedovati znanja, vještine i sposobnosti navedene u obaveznim kompetencijama kako bi zadovoljili uvjete natječaja, odnosno bili razmatrani kao kandidati za selekcijski postupak.

Kandidati u životopisu moraju navesti puni naziv radnih mjesta na kojima su radili te sažeti opis poslova, aktivnosti i radnih zadataka na navedenim radnim mjestima.

Nepotpune (bez dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta) i nepravovremene ponude neće biti razmatrane.

O svim relevantnim informacijama vezanim uz natječaj kandidati će biti obaviješteni na telefon/mobitel ili e-mail adresu koju su naveli u molbi.

Pročitajte više » | Napisano 13.09.2024.

Oprez pri UPISU i ISPISU iz poslovnih adresara

Oprez pri UPISU i ISPISU iz poslovnih adresara

Podsjećamo obrtnike da budu oprezni pri sklapanju ugovora o uslugama na daljinu putem telefona, kao i u postupanju s ponudama za objavu njihovih podataka u različitim registrima.

Ponude za upis podataka o obrtu, njihovu promjenu i ispis obrta iz komercijalnih poslovnih adresara pristižu najčešće poštom u obliku pisama u kojem su navedeni članci općih uvjeta poslovanja i priložena uplatnica za plaćanje cijene u visini 60,00 EUR, 80,00 EUR, 100,00 EUR, a koja dodatno varira ovisno o roku u kojem se vrši uplata.

Također, napominjemo da i ponude za upis prestanka obavljanja obrta u registar nisu obvezne.

Obratite pažnju da se ne radi o obvezi, nego o komercijalnim ponudama pravnih osoba, a poslovni adresari/registri nisu obvezni registri i nemate nikakvu obvezu prihvatiti ponuđeno niti objavljivati svoje podatke. Također, nema propisa koji bi vas na to primorao jer se za upis, promjene i ispis iz Obrtnog registra ne plaća upravna pristojba.

U slučaju nepotpunog razumijevanja ponude, osobito na nekom stranom jeziku, budite dodatno oprezni i obratite se Savjetodavnoj službi Hrvatske obrtničke komore. Možete nas kontaktirati pozivom na broj telefona 072 000 026 ili elektroničkom poštom putem portala https://www.hok.hr/kontakt/posaljite-upit.

Budite oprezni i pri zaprimanju ponuda putem telefona, o čemu više možete pročitati OVDJE.

Foto: freepik.com

Pročitajte više » | Napisano 09.09.2024.

HOK: Povećanje cijena energenata ugrozit će velik broj hrvatskih obrtnika

HOK: Povećanje cijena energenata ugrozit će velik broj hrvatskih obrtnika

Hrvatska obrtnička komora uputila je nadležnom tijelu, Ministarstvu gospodarstva, zahtjev za nastavkom provedbe mjera Vlade iz područja energetike. U svojem traženju HOK navodi kako je njihovom primjenom doista spašen veliki broj obrtnika od prestanka poslovanja. Sukladno najavama o razmatranju smanjenja mjera uz uvažavanje promijenjenih okolnosti, ukazuje se na potrebu nastavka podrške Vlade sektoru obrtništva tj. obrtnicima kao najmanjim gospodarskim subjektima koji su visokim cijenama energije posebno ugroženi te se upozorava da će izostanak mjera za obrtnike ugroziti opstanak njihova poslovanja.

Svako povećanje cijena energenata uzrokovat će novo lančano povećanje ulaznih troškova, i to ne samo energije npr. za grijanje ili kao pogonske energije, već svih vrsta ulaznih troškova jer će više cijene rezultirati i povećanim cijenama svih ulaznih komponenti poslovanja i svih dobavljača. Iz HOK-a upozoravaju kako je u takvim okolnostima narušena konkurentnost koja će dovesti do zatvaranja zbog neisplativosti poslovanja, pri čemu je jedina druga opcija prevaljivanje povećanih troškova na povećanje cijena proizvoda i usluga, što bi ugrozilo potrošače. Osim toga, povećanje cijena ima granice nakon kojih potražnja zbog cijene drastično opada te za posljedicu opet ima prestanak poslovanja.

„Smatramo kako je potrebno mjere za smanjenje troškova energije za obrtnike svakako nastaviti, uz uvažavanje sadašnjih okolnosti, ali kako bi se i nadalje osigurala podrška njihovu poslovanju. Vlada je do sada u svakoj prilici pokazala da je partner hrvatskih obrtnika te se nadamo nastavku razumijevanja za specifične okolnosti u kojima obrtnici žive i rade, ali i razumijevanju što obrtništvo predstavlja za gospodarstvo i samo društvo. U ovom trenutku nas ima gotovo 120 tisuća i zapošljavamo 14 % od ukupnog broja zaposlenih u Hrvatskoj, rastemo kontinuirano i značajno, ali nam treba stalna skrb i podrška. Unatoč rastu ponude potražnja je još uvijek veća, sva obrtnička zanimanja su deficitarna, kao i majstori svih zanimanja te radna snaga uopće. Pozivam mlade da odaberu obrtnička zanimanja, a Vladu da nastavi imati sluha za probleme nas obrtnika“, apelira predsjednik HOK-a Dalibor Kratohvil.

Pročitajte više » | Napisano 04.09.2024.