Zakoni i propisi
- GRADITELJSTVO
- Zakon o prostornom uređenju i gradnji (pročišćeni tekst)
- Zakon o arhitektonskim i inžinjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (NN 152/08)
- Pravilnik o suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja (NN 43/09)
- Zakon o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje(2015)
- Zakon o gradnji
- PRIJEVOZ
- Zakon o prijevozu u cestovnom prometu (pročišćeni tekst)
- Promjene zakona o prijevozu u cestovnom prometu (124/09)
- Pravilnik o posebnim uvjetima za parkiranje (NN 104/05)
- Pravilnik o raspodjeli dozvola za međunarodni prijevoz (NN 120/05)
- Promjene pravilnika o raspodjeli dozvola za međunarodni promet (NN 102/07)
Izdvojene novosti
Mladi su skupina kod koje je potrebno intenzivnije jačati financijsko opismenjavanje
thumb
thumb
thumb
Kao središnji dio obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca 2024. Ministarstvo financija RH kao koordinator aktivnosti koje se provode u okviru financijskog opismenjavanja u Hrvatskoj organiziralo je 18.03.2024. konferenciju “Štedi, uloži i život posloži”.
Konferencija je okupila predstavnike institucija koje sudjeluju u provođenju aktivnosti na području financijske pismenosti kao i brojne studente i učenike.
Ministar financija Marko Primorac na konferenciji je istaknuo da su upravo mladi skupina kod koje je potrebno intenzivnije jačati financijsko opismenjavanje, da je važno uključivati što više sadržaja vezanih uz financijsko opismenjavanje u školski kurikulum, a s tim se ciljem u Hrvatskoj provodi niz aktivnosti.
U sklopu konferencije održan je i okrugli stol na kojem su sudjelovali predstavnici Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, HANFA-e i HGK te je istaknut primjer uspješnog mladog poduzetnika Alberta Gajšaka koji je govorio o važnosti obrazovanja u području financijske pismenosti upravo za mlade, buduće poduzetnike.
Na konferenciji su sudjelovali i predstavnici Hrvatske obrtničke komore (HOK, Sud časti i Centar za mirenje) koji su sudionicima konferencije, studentima, učenicima i drugim sudionicima predstavili mogućnosti za rješavanje sporova pri tijelima HOK-a za ARS, rad Savjetodavne službe HOK-a te aktivnosti na području financijske pismenosti koje HOK provodi prema svojem članstvu i osobama radne i mlađe dobi.
Hrvatska obrtnička komora ima člana u Operativnoj radnoj grupi za unaprjeđenje financijske pismenosti te provodi aktivnosti s područja financijske pismenosti kontinuirano, kao i neke posebne aktivnosti, a koje su dio Akcijskog plana za unaprjeđenje financijske pismenosti potrošača za 2023. i 2024.
Tako će sljedeća aktivnost HOK-a na ovom području biti održavanje webinara u suradnji s Hrvatskom udrugom kreditnih unija i Hrvatskom udrugom poslodavaca pod nazivom „Razvoj obrtništva i poduzetništva kroz druge oblike financiranja“ koji će se održati dana 26. ožujka 2024. Tema webinara je predstavljanje mogućnosti mikrofinanciranja obrtnika i upoznavanje s bitnim odredbama Zakona o kreditnim unijama.
Pročitajte više » | Napisano 20.03.2024.
Natječaj za nabavu tiskanog materijala, uredskog materijala i tonera/tinti
Hrvatska obrtnička komora prikuplja ponude za nabavu tiskanog materijala, uredskog materijala i tonera/tinti na bazi okvirnih godišnjih potreba za izvršenje aktivnosti planiranih programom rada Hrvatske obrtničke komore za 2024. godinu.
Nuđenje predmeta nabave:
tiskani materijali
uredski materijali
toneri/tinte
sve temeljem okvirnih godišnjih potreba.
Napomena:
Količine su iskazane kao okvirne godišnje potrebe te su moguća odstupanja i promjene ovisno o opsegu aktivnosti, posebice u uvjetima posebnih okolnosti.
Specifikacije predmeta nabave sastavni je dio natječaja u priloženim dokumentima.
Ponuđači mogu dati ponude za sve tražene robe ili za pojedine vrste roba.
ROK za dostavu ponude je
28.03.2024. do 14 sati
u Hrvatsku obrtničku komoru neovisno o načinu dostave ponude
Ponude slati u zatvorenim kuvertama s naznakom:
NE OTVARATI – Ponuda za nabavu promotivnog, tiskanog, uredskog materijala, tonera/tinti temeljem okvirnih godišnjih potreba za 2024. godinu
Adresa na koju se šalju ponude:
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, p.p.166, 10000 Zagreb
Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:
- osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
- putem redovne pošte uzimajući u obzir da pošta mora biti zaprimljena u Hrvatskoj obrtničkoj komori do naznačenog datuma.
Ponude koje stignu nakon naznačenog datuma dostave ili su nepotpune neće se razmatrati.
Mjesto isporuke:
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
Uvjeti natječaj:
a) Cijene u ponudi izražavaju se posebno i pojedinačno za svaku vrstu robe fco skladište naručitelja.
Cijene ponude za sve vrste roba nude se kao u maloprodaji (s posebno iskazanim PDV-om).
Cijena mora biti nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.
Cijene navedene u ponudi moraju biti ovjerene potpisom (i pečatom) ponuđača.
U ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave.
Naručitelj će cijenu dobavljaču plaćati putem žiro računa u ovlaštenoj banci.
Rok valjanosti ponude: 45 kalendarskih dana
b) IZABRANI PONUĐAČ prije potpisivanja ugovora biti će u obvezi dostaviti u Hrvatsku obrtničku komoru dokumentaciju koja sadrži:
BON I i BON II, radi dokazivanja solventnosti ponuđača, ne stariji od 30 dana
vlastitu izjavu da nije pod stečajem, radi dokazivanja financijske i gospodarske sposobnosti ponuđača
izvadak iz kaznene evidencije – potvrdu o nekažnjavanju za odgovornu osobu, radi dokazivanja zakonitog poslovanja ponuđača
potvrdu Porezne uprave, kao dokaz o ispunjenju plaćanja svih dospjelih poreznih i drugih obveza, radi dokazivanja izvršavanja zakonskih obveza prema državi
vlastitu izjavu o tehničkoj, kadrovskoj i drugoj opremljenosti za kvalitetno izvršavanje ugovora, odnosno isporuku roba
izjavu o nepromjenjivosti cijena tijekom trajanja ugovora
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
Za dodatne informacije obratite se:
Nikola Kursar; tel: 01/48 06 607 ili 091/4806 623; e-mail: nikola.kursar@hok.hr
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
TEKST NATJEČAJA nabava roba - tiskani_uredski_toneri.pdf 685.23 KB
OPIS TISKANOG MATERIJALA - uz natječaj.doc 33 KB
popis okvirnih godišnjih potreba robe za HOK_2024.xls 51.5 KB
Pročitajte više » | Napisano 20.03.2024.
Natječaj za nabavu sredstava za čišćenje i higijenskog materijala
Hrvatska obrtnička komora prikuplja ponude za nabavu sredstava za čišćenje i higijenskog materijala na bazi okvirnih godišnjih potreba za 2024. godinu.
Nuđenje predmeta nabave:
Sredstva za čišćenje
Higijenski materijal
sve temeljem okvirnih godišnjih potreba.
Napomena:
Količine su iskazane kao okvirne godišnje potrebe te su moguća odstupanja i promjene, ovisno utrošku tražene robe.
Specifikacije predmeta nabave, opis robe sastavni je dio natječaja u priloženim dokumentima.
Ponuda treba sadržavati sve tražene robe.
ROK za dostavu ponude je 26.03.2024. do 14 sati u Hrvatsku obrtničku komoru neovisno o načinu dostave ponude.
Ponude slati:
Adresa na koju se šalju ponude:
Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb
Ponude ste u mogućnosti dostaviti i u zadanom roku:
- e-mailom na hok@hok.hr
- osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
- putem redovne pošte uzimajući u obzir da pošta mora biti zaprimljena u Hrvatskoj obrtničkoj komori do naznačenog datuma.
Ponude koje stignu nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.
Mjesto isporuke:
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
Uvjeti natječaj:
a) Cijene u ponudi izražavaju se posebno i pojedinačno za svaku vrstu robe fco skladište naručitelja.
Cijene ponude za sve vrste roba nude se kao u maloprodaji (s posebno iskazanim PDV-om).
Cijena mora biti nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.
Cijene navedene u ponudi moraju biti ovjerene potpisom (i pečatom) ponuđača.
U ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave.
Naručitelj će cijenu dobavljaču plaćati putem žiro računa u ovlaštenoj banci.
Rok valjanosti ponude: 45 kalendarskih dana
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
Za dodatne informacije obratite se:
Martina Mucko, martina.mucko@hok.hr, 0914806608
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
TEKST NATJEČAJA sredstva za čišćenje 2024.pdf 491.92 KB
Tebela natječaj sredstva za čišćenje 2024.xlsx 11 KB
Pročitajte više » | Napisano 20.03.2024.
Natječaj za prikupljanje ponuda za zakup poslovnog prostora
thumb
thumb
thumb
Uprava Matice hrvatskih obrtnika, suvlasnici zgrade Hrvatska obrtnička komora i Obrtnička komora Zagreb, Ilica 49, Zagreb, objavljuju Natječaj za prikupljanje ponuda za zakup poslovnog prostora u zgradi Matice Hrvatskih obrtnika.
Provest će se natječaj za zakup poslovnog prostora koji u naravi predstavlja poslovnu prostoriju površine 34,02 m2 koja se nalazi na prolazu stambeno-poslovne zgrade u zgradi Matice hrvatskih obrtnika, Ilica 49, upisane u zk. ul. 4224 z.k. odjela Zagreb, k.o. Grad Zagreb.
OPĆI UVJETI:
Rok trajanja zakupa iznosi 2 (dvije) godine. Nakon isteka ugovora o zakupu poslovnog prostora moguć je i nastavak zakupa uz revidiranje ugovora u skladu s budućim tržišnim uvjetima i kriterijima utvrđenim internim pravilima Uprave Matice hrvatskih obrtnika;
Zakupac je pored najamnine dužan plaćati i režijske troškove struje, plina, vode, čistoće, komunalne naknade kao i druge režijske troškove koji terete poslovni prostor;
Početna cijena zakupa je 18 EUR/m2 + PDV, odnosno ukupno 612,36 EUR + PDV. Natjecati se mogu pravne i fizičke osobe koje obavljaju gospodarsku djelatnost. U prijavi na natječaj je uz cijenu obavezno navesti sadrži li ista PDV;
U prijavi je potrebno naznačiti djelatnost koju ponuditelj planira obavljati u poslovnom prostoru, kao i kontakt podatke ponuditelja, a osobito: elektroničku adresu na koju će se vršiti dostava obavijesti vezanih za natječaj, broj telefona i podatke o kontakt osobi ponuditelja;
Uz prijavu na natječaj potrebno je dostaviti:
potvrdu o stanju poreznog duga ponuditelja izdanu od Porezne uprave Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda,
izvadak iz odgovarajućeg registra ne stariji od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koja je navedena u ponudi.
Rok za podnošenje ponuda je do 07.04.2024. godine. Ponude zaprimljene nakon isteka roka smatrat će se zakašnjelim te se neće uzimati u razmatranje.
Pisana ponuda sa svim traženim podacima dostavlja se elektronički na adresu hok@hok.hr uz naznaku „Oglas-zakup poslovnog prostora“.
Pregled poslovnog prostora od strane zainteresiranih zakupaca na temelju dostavljenih ponuda moguć je od ponedjeljka do petka od 10,00 do 15,00 sati uz prethodnu najavu i dogovor s djelatnicima HOK-a. Ponuditelj se može za pregled poslovnog prostora najaviti pozivom na telefonski broj 01/4806-666;
Ekonomski najpovoljniju ponudu odabire Uprava Matice hrvatskih obrtnika uz uvjet da ponuda ispunjava uvjete natječaja, a uvažavajući djelatnost koja će se obavljati unutar poslovnog prostora;
Slanjem prijave na natječaj ponuditelj je upoznat sa stanjem i opremljenošću poslovnog prostora te s objavljenim uvjetima iz ovog natječaja.
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Informacije o obradi podataka 285.5 KB
Pročitajte više » | Napisano 19.03.2024.
Postanite pružatelj pogodnosti nositeljima Europske iskaznice za osobe s invaliditetom
Organizacije ili tvrtke registrirati se mogu putem obrasca na stranici https://mosi.akd.hr/hr/pruzatelji-pogodnosti
Nacionalna i Europska iskaznica te Europskih parkirališnih karata za osobe s invaliditetom, koje su izdane u sklopu EU projekta MOSI - Unaprjeđenje sustava korištenja prava osoba s invaliditetom u području mobilnosti, čiji je korisnik Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, a Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) partner. Temeljem novog Zakona o povlasticama u prometu i kompleksnog IT sustava olakšava se pristup brojnim pogodnostima i pravima na povlastice osobama s invaliditetom, a postupak izdavanja isprava odvija se u potpunosti digitalnim putem, bez potrebe obilaženja šaltera i institucija. Pravo na izdavanje isprava ostvaruje se prema kriterijima iz Zakona. Svi nositelji Nacionalne iskaznice dobivaju i Europsku, kojom se omogućava ravnopravan pristup pogodnostima u svim državama članicama koje su ponajprije usmjerene na područje turizma, kulture (muzeji, kazališta, koncerti) i sporta.
Organizacije/tvrtke koje žele pružiti bolje uvjete osobama s invaliditetom, registrirati se mogu putem obrasca na stranici https://mosi.akd.hr/hr/pruzatelji-pogodnosti, pri čemu se obvezuju na pružanje pogodnosti po izboru svim nositeljima Europske iskaznice za osobe s invaliditetom s cjelokupnog područja EU-a. Prema europskim podacima govorimo o 80 milijuna osoba s invaliditetom. U sklopu registracije je potrebno, između ostalog, specificirati pogodnosti koje organizacija/tvrtka pruža te naznačiti je li objekt pristupačan osobama s invaliditetom. Svoje pogodnosti već pružaju nacionalni parkovi i parkovi prirode diljem Hrvatske, muzeji i Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, koji osobama s invaliditetom osiguravaju pravo na popust na ulaznice pa čak i besplatan ulaz.
Hrvatska je prva država članica EU koja uvodi Europsku iskaznicu za osobe s invaliditetom izvan pilot projekta.
Svi zainteresirani koji se žele detaljnije informirati o projektu i javnim ispravama mogu to učiniti putem mrežne stranice mosi.akd.hr. Projekt MOSI financiran je u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a investicija je vrijedna više od dva milijuna eura.
Pročitajte više » | Napisano 18.03.2024.