Zakoni i propisi
- GRADITELJSTVO
- Zakon o prostornom uređenju i gradnji (pročišćeni tekst)
- Zakon o arhitektonskim i inžinjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (NN 152/08)
- Pravilnik o suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja (NN 43/09)
- Zakon o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje(2015)
- Zakon o gradnji
- PRIJEVOZ
- Zakon o prijevozu u cestovnom prometu (pročišćeni tekst)
- Promjene zakona o prijevozu u cestovnom prometu (124/09)
- Pravilnik o posebnim uvjetima za parkiranje (NN 104/05)
- Pravilnik o raspodjeli dozvola za međunarodni prijevoz (NN 120/05)
- Promjene pravilnika o raspodjeli dozvola za međunarodni promet (NN 102/07)
Izdvojene novosti
Poziv za iskazivanje interesa za izradu Aplikacije za vođenje evidencije matičnih knjiga
Hrvatska obrtnička komora prikuplja iskazivanje interesa za izradu Aplikacije za vođenje matičnih knjiga (u daljnjem tekstu Poziv).
PREDMET I CILJ POZIVA
Predmet poziva je iskazivanje interesa za izradu aplikacije za vođenje evidencije matičnih knjiga koje HOK provodi u sklopu javnih ovlasti (dalje: Aplikacija).
Cilj Poziva je ispitivanje interesa za izradu Aplikacije, a koji će zadovoljiti kriterije ovog Poziva.
OPIS PROJEKTA
Cilj projekta je razviti Aplikaciju koristeći elemente i logiku postojeće aplikacije koja se koristi u HOK te migrirati sve dosadašnje podatke.
Aplikacija mora sadržavati funkcionalnosti koje vode brigu o urudžbenim brojevima i klasama sukladno propisima koji uređuju uredsko poslovanje, a s obzirom na to da se radi o javnim ovlastima HOK-a.
Aplikacija je zamišljena modularno budući da se sastoji od nekoliko sličnih modula pa se većina funkcionalnosti može iskoristiti i u drugim modulima:
Vođenje majstorskih ispita
Vođenje ispita o stručnoj osposobljenosti
Vođenje naučnika i pomoćničkih ispita
Vođenje licenciranih radionica
Vođenje ispita za prijevoznike
Vođenje ispita za pogrebnike
Kod modula za vođenje ispita potrebno je pokriti sljedeće procese:
prijava ispita putem web forme
zaprimanje zahtjeva u administratorskom sučelju
prijavu kandidata na određene rokove koji se prije definiraju
vođenje baze osoba koji su u komisijama
unošenje uspjeha za svaki pojedini dio ispita
ispis potvrda/diploma kandidatima koji su položili ispit
pretraga svih kandidata po svim unesenim kriterijima
generiranje raznih izvještaja o ispitima (npr. broj položenih po županijama i zanimanju...)
kalkulator ispita u kojem se vode obračuni kako se dijele sredstva od uplate za ispit
Kod modula za vođenje licenciranih radionica potrebno je pokriti sljedeće procese:
unos licenciranih radionica
pretraga licenciranih radionica po svim unesenim kriterijima
generiranje izvještaja o licenciranim radionicama
preglednik obračuna licenci
TEHNIČKI ZAHTJEVI
Aplikacija ili dio aplikacije bi trebao biti izrađen u web tehnologiji, ali svakako su dobro došla i druga rješenja budući da je trenutna aplikacija razvijena u MS Access tehnologiji sa MySQL bazom podataka.
UVJETI POZIVA
Iskaz interesa mora se dostaviti u obliku Izjave potpisana od odgovorne osobe gospodarskog subjekta s referentnom listom kojom se dokazuje rad na sličnim projektima kao i raspoloživost kvalificiranim ljudskim resursima za izvršenje projekta (obrazac Izjave u privitku) neposredno na e-mail adresu: hok@hok.hr, s jasnom oznakom predmeta: Iskaz interesa za izradu aplikacije za vođenje evidencije matičnih knjiga.
Fakultativno, gospodarski subjekt može dostaviti i dodatne materijale kojima detaljno prezentira dosadašnje reference pobrojane u Izjavi.
ROK ZA ISKAZIVANJE INTERESA
Rok za dostavu iskazivanja interesa je 14. srpnja 2023. godine.
Iskazani interes koji nije dostavljen do naznačenog datuma neće biti uvažen.
NAPOMENA
Objava ovog Poziva ili primitak bilo kakvog iskaza interesa ne predstavlja nikakvu obvezu sklapanja ugovora s bilo kojim zainteresiranim ponuditeljem niti ispunjenje bilo koje činidbe, po bilo kojoj osnovi.
HOK nije dužan pozvati zainteresirane na podnošenje obvezujuće ponude niti je dužan sklopiti memorandum o razumijevanju ili ugovor s bilo kojim subjektom koji je iskazao interes.
HOK ima pravo u bilo kojem trenutku bez obrazloženja prekinuti postupak ili izmijeniti uvjete istog, pri čemu nije dužan obrazlagati svoju odluku. HOK zadržava pravo da ne izabere niti jedan od pristiglih iskazanih interesa.
Na temelju pristiglih iskazanih interesa, odabrat će se jedan ili više gospodarskih subjekata za koje komisija utvrdi da su zadovoljili kriterije iz ovog Poziva za izradu Aplikacije.
Odabranim gospodarskim subjektima HOK će prezentirati Funkcionalnu specifikaciju s ciljem potpunog razumijevanja ciljeva i svrhe projekta uz prethodno potpisivanje ugovora o povjerljivosti.
Tek nakon prezentacije Funkcionalne specifikacije, HOK će od odabranih gospodarskih subjekata koji su iskazali interes, a zadovoljili su kriterije iz ovog Poziva zatražiti dostavu ponuda za izradu Aplikacije.
Rezultati ovog Poziva bit će dostavljeni pisanim putem na e-mail adrese svim gospodarskim subjektima koji su iskazali interes.
Za dodatne informacije o predmetu iskazivanja interesa obratite se: Emanuel Šarčević, tel: 01/4806 614; 01/4806 666, e-mail: emanuel.sarcevic@hok.hr ili hok@hok.hr
Pročitajte više » | Napisano 29.06.2023.
Poziv na poslovni skup i poslovne razgovore obrtnika i poduzetnika u Celju, 14. rujna 2023. godine
Hrvatska obrtnička komora poziva obrtnike i poduzetnike da se prijave za sudjelovanje na Poslovnim razgovorima obrtnika i poduzetnika koji će se održati 14. rujna 2023. godine u Celju, Slovenija. Ovi razgovori će biti dio 55. Međunarodnog obrtničkog i poduzetničkog sajma u Celju, najvažnijeg sajma malog i srednjeg poduzetništva u regiji.
Poslovni razgovori će uključivati obrtnike i poduzetnike iz sektora kao što su proizvodnja energije iz obnovljivih izvora, pametna tehnologija, robotika, obrada metala, prerada plastičnih masa, izrada alata i strojnih dijelova, automobilska industrija, građevinarstvo, logistika i transport te elektro-industrija.
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije je glavni organizator ovog poslovnog susreta, a osim hrvatskih obrtnika, pozvani su i poduzetnici iz Slovenije, Austrije, Italije, Njemačke, Bosne i Hercegovine, Turske i Srbije.
Organizacija samog poslovnog susreta (priprema materijala, najam prostora, domjenak) bit će pokrivena od strane Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, dok će sudionici sami snositi troškove putovanja i smještaja (hotelskog smještaja).
Prijavljeni sudionici razgovora moći će preuzeti besplatnu ulaznicu za sajam na glavnoj blagajni ulaza sajma Celje te se uputiti do poslovnog centra gdje će se održati poslovni razgovori. Svaki prijavljeni sudionik će dobiti svoju akreditaciju, materijale, informacije i pomoć od djelatnika Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.
Radni jezik na poslovnim susretima je engleski jezik.
Zainteresirani poduzetnici se mogu prijaviti izravno putem Internet stranice poslovnih razgovora u Celju. Na toj stranici mogu pregledati popis prijavljenih sudionika, program razgovora te uređivati profil svoje tvrtke u listi prijavljenih poduzetnika za poslovne razgovore.
Program razgovora i plan sajma su dostupni na engleskom jeziku putem sljedeće poveznice.
Rok za prijavu sudjelovanja na razgovorima je do 11. rujna 2023. godine.
U periodu od 18. kolovoza do 11. rujna 2023. godine, prijavljeni poduzetnici će putem gore navedenog internetskog portala imati mogućnost samostalno odabrati sugovornike među prijavljenim poduzetnicima iz drugih država koji su im poslovno zanimljivi za razgovore. Organizatori će pripremiti satnice i sugovornike za svakog sudionika, a te informacije će im biti dostavljene elektroničkim putem.
Za sve dodatne informacije i upite, slobodno se obratite Draženu Horvatu na broj telefona 01/48 06 650 ili putem elektroničke pošte na adresu drazen.horvat@hok.hr ili hok@hok.hr.
Iskoristite ovu prigodu i sudjelujte na poslovnim razgovorima uz logističku podršku Hrvatske obrtničke komore. Nakon održanih razgovora, imate mogućnost besplatno obići 55. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju, najveću sajamsku priredbu u Republici Sloveniji!
Pročitajte više » | Napisano 29.06.2023.
Poziv na brifing o kibernetičkoj sigurnosti
Datum događanja: 30.06.2023.
Lokacija: Putem Teams aplikacije
Pozivamo vas na jednosatni brifing o kibernetičkoj sigurnosti u organizaciji Span Centra kibernetičke sigurnosti, koji će se održati u petak 30. lipnja, s početkom u 10:00 sati putem Teams aplikacije.
Brifing će vam pružiti poslovnu perspektivu o razvoju kibernetičkih prijetnji organizacijama, povezanim rizicima te načinima njihovog adresiranja. Također će se naglasiti važna uloga svakog zaposlenika u zaštiti organizacije.
Teme koje će se obraditi:
što je kibernetička poslovna prijetnja i koji su mogući poslovni/financijski efekti napada kibernetičkih kriminalaca, odnosno zašto se kibernetički kriminal ne smije ignorirati,
što su ciljevi kibernetičkih kriminalaca,
koje su najčešće prijetnje i vektori napada,
koje su najveće ranjivosti poslovnih subjekata,
kako se možemo/moramo zaštititi, i koje korake možemo/moramo poduzimati kako bismo se zaštitili i obranili od kibernetičkih prijetnji.
Prijaviti se možete putem e-maila publicrelations@hok.hr i/ili na broj: 01/48 06 623 (Amon Remenar) nakon čega ćete dobiti poveznicu za pristup.
Ako imate dodatnih pitanja ili ste zainteresirani za sudjelovanje, slobodno nam se javite.
Radujemo se vašem sudjelovanju.
Pročitajte više » | Napisano 28.06.2023.
Grad Zagreb - Javni poziv za dodjelu potpora za organiziranje događanja od gospodarskog značaja te Javni natječaj za dodjelu potpora za očuvanje i razvoj tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti
Na internet stranici Grada Zagreba objavljen je Javni poziv za dodjelu potpora za organiziranje događanja od gospodarskog značaja na području Grada Zagreba, kao i Javni natječaj za dodjelu potpora za očuvanje i razvoj tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti.
Javni poziv za dodjelu potpora za organiziranje događanja od gospodarskog značaja na području Grada Zagreba
Predmet ovog javnog poziva je dodjela bespovratnih potpora Grada Zagreba za provedbu Programa poticanja razvoja obrta, malog i srednjeg poduzetništva u Gradu Zagrebu 2019. – 2023.
Potpore za organiziranje događanja koja se održavaju na području Grada Zagreba, a doprinose ukupnom gospodarskom razvoju i odnose se na događanja iz područja:
promocija i razvoj poduzetništva i obrta te investicijskog potencijala u Gradu Zagrebu.
Pod događanjima iz ovog područja, smatraju se manifestacije, znanstveno-stručni skupovi, seminari, radionice, sajmovi te ostala promotivna i edukativna događanja s tematskim fokusom koji je relevantan za poslovanje obrtnika i poduzetnika.
obogaćivanje i unaprjeđenje turističke ponude u Gradu Zagrebu.
Pod događanjima iz ovog područja, smatraju se glazbeni festivali, sportska, kulturna, filmska, adventska, poslovna i eno-gastro događanja, turistički sajmovi i konferencije s tematskim fokusom koji je relevantan za razvoj turizma.
Potpore koje se odobravaju i dodjeljuju na temelju ovog javnog poziva smatraju se potporama male vrijednosti.
Javni poziv otvoren je danom objave na mrežnim stranicama Grada Zagreba, a prijave se podnose zaključno s danom 19. srpnja 2023.
Korisnici potpora mogu biti:
mikro, mala i srednja trgovačka društva,
zadruge,
obrti.
Korisnici potpora moraju:
imati sjedište na području Grada Zagreba,
biti registrirani za obavljanje djelatnosti organiziranja događanja,
biti organizatori ili suorganizatori događanja za koje se traži potpora.
Više o namjeni korištenja potpora, kao i prihvatljivim troškovima te postupku odobravanja i utvrđivanja iznosa potpore pročitajte u cjelovitom tekstu Javnog poziva, a koji se nalazi u privitku.
Javni natječaj za dodjelu potpora za očuvanje i razvoj tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti
Predmet ovog Javnog natječaja je dodjela bespovratnih sredstava Grada Zagreba za provedbu Programa poticanja razvoja obrta, malog i srednjeg poduzetništva u Gradu Zagrebu 2019. – 2023.
Korisnici potpora mogu biti:
obrti,
djelatnosti slobodnih zanimanja,
mikro, mala i srednja trgovačka društva u vlasništvu fizičkih osoba upisanih u evidenciju o pravnim osobama i radnicima koji obavljaju vezane obrte.
Korisnici potpora moraju imati sjedište na području grada Zagreba, obavljati djelatnost za koju traže potporu na području grada Zagreba, obavljati tradicijsku, deficitarnu ili proizvodnu obrtničku djelatnost sa popisa navedenog u točki III. ovog Javnog natječaja, u poslovnom subjektu imati najmanje jednog (1) zaposlenog u punom radnom vremenu (vlasnik ili jedan zaposlenik) najmanje tri mjeseca prije raspisivanja natječaja.
Ako se radi o novoupisanom obrtu isti mora imati upisan početak obavljanja obrta i imati najmanje jednog (1) zaposlenog u punom radnom vremenu (vlasnik ili jedan zaposlenik).
Korisnici potpora moraju imati najmanje jednog (1) zaposlenog u punom radnom vremenu (vlasnik ili jedan zaposlenik) godinu dana od dana sklapanja ugovora.
Više o popisu djelatnosti, namjeni korištenja, prihvatljivim troškovima potpora, kriterijima za dodjelu potpora, visini potpore te postupku odobravanja i dodjele potpora, pročitajte u cjelovitom tekstu Javnog poziva, a koji se nalazi u privitku.
Zahtjevi za dodjelu potpora rješavaju se prema redoslijedu zaprimanja i do iskorištenja sredstava osiguranih u Proračunu Grada Zagreba za 2023.
Nepotpuni, nepravovremeni, zahtjevi koji ne ispunjavaju uvjete i kriterije navedene u natječaju i oni koji nisu povezani s prihvatljivim namjenama iz točke IV. ovog Javnog natječaja neće biti uvršteni na liste za dodjelu potpora.
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Javni poziv_manifestacije_2023_za objavu_19.06.2023_.docx 55.77 KB
N A T J E Č A J - 2023_za objavu.doc 274.5 KB
Pročitajte više » | Napisano 26.06.2023.
Mreža mentora - još se uvijek stignete prijaviti
Poziv Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) na uključivanje u mrežu mentora izazvao je velik interes pa je tako trenutno sačinjava 227 mentora iz različitih područja djelatnosti i poslovne stručnosti. U poduzetničkim potpornim institucijama koje sačinjavaju Mrežu BOND raspoloživo je još slobodnih mjesta za uključenje u testiranje mreže mentora te stoga pozivamo zainteresirane kandidate neka se na vrijeme prijave i osiguraju svoje mjesto u testiranju prve mreže ovakve vrste koja povezuje stručnjake raznih profila na razini cijele Republike Hrvatske, a koji će biti na raspolaganju kao mentori poduzetnicima u pokretanju i razvoju poslovanja. Popis poduzetničkih potpornih institucija u kojima su raspoloživa mjesta možete preuzeti ovdje.
Istovremeno, bilježimo interes poduzetnika za mentorske usluge na razini cijele Hrvatske pa su onima koji su iskazali potrebu za mentorstvo, mentori već dodijeljeni i u procesu su suradnje koja im je potrebna za pokretanje i razvoj poslovanja.
Tko se može prijaviti?
Korisnici koji će sudjelovati u procesu testiranja mentorskih usluga mogu biti pravne osobe definirane kao mikro i mali poduzetnici sa sjedištem na području Republike Hrvatske ili fizičke osobe s namjerom osnivanja mikro ili malog poduzeća sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.
Područje mentoriranja i vrste mentorskih usluga
Mentorska mreža sastoji se od mentora savjetnika i mentora za razvoj poslovanja, okupljenih oko jednog područja poslovne stručnosti ili sektora gospodarske djelatnosti.
Mentori će usluge mentoriranja poduzetnika pružati kroz mrežu poduzetničkih potpornih institucija (PPI), koje su članice Mreže BOND. Riječ je o razvojnim agencijama, poduzetničkim centrima ili akceleratorima, poslovnim inkubatorima, tehnološkim parkovima, centrima kompetencija.
Kako se poduzetnici mogu prijaviti?
Pozivamo potencijalne poduzetnike, poduzetnike početnike kao i poduzetnike u fazi rasta i razvoja da se prijave za uslugu mentorstva putem prijavnog obrasca (na dnu stranice) poduzetničkoj potpornoj instituciji (PPI-ju) na području svoje županije koja sudjeluje u mentorskom procesu kao dio mentorskog tima. Ova je usluga za poduzetnike besplatna.
Više informacija o mreži mentora pronađite na poveznici.
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Prijavni-obrazac-za-poduzetnike.doc 79 KB
Pročitajte više » | Napisano 26.06.2023.