Izdvojene novosti


Večernji list d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u sklopu projekta HOK Obrtnik plus

Večernji list d.o.o. novi je partner Hrvatske obrtničke komore u sklopu projekta HOK Obrtnik plus

U okviru projekta HOK Obrtnik plus, Hrvatska obrtnička komora potpisala je sporazum s novim vecernjipartnerom. Riječ je tvrtki Večernji list d.o.o. koja svim članovima Hrvatske obrtničke komore nudi posebnu pogodnost, odnosno popust na tri različite pretplatničke opcije te na oglašavanje u izdanjima Večernjeg lista.

Detaljnije informacije o pretplatničkim opcijama možete pronaći na sljedećoj poveznici. https://www.hok.hr/pogodnosti/hok-obrtnik-plus/partneri/vecernji-list-doo

Za dodatne informacije i ugovaranje pogodnosti obratite se na:
E-mail: pretplata@vecernji.net

Pročitajte više » | Napisano 25.06.2020.

Hrvatski zavod za zapošljavanje proširio ciljane skupine poslodavaca za potporu za očuvanje radnih mjesta

Hrvatski zavod za zapošljavanje proširio ciljane skupine poslodavaca za potporu za očuvanje radnih mjesta

Hrvatski zavod za zapošljavanje dodatno je proširio ciljane skupine poslodavaca za potpore za očuvanje radnih mjesta za mjesec lipanj. Tumačenje se odnosi na razvrstavanje ciljanih skupina poslodavaca koji mogu koristiti potporu po NKD-u te je ona usmjerena u one sektore u kojima poslovanje iz objektivnih razloga ne može biti otvoreno ili imaju pad prihoda od najmanje 50%, a što je uzrokovano COVID-19 krizom.

Proširene ciljane skupine poslodavaca razvrstanih po NKD-u jesu poslodavci koji zapošljavaju manje od 10 radnika (mikro poduzetnici) iz sektora:

Prerađivačka industrija:

- 11.02 Proizvodnja vina od grožđa

- 11.03 Proizvodnja jabukovače i ostalih voćnih vina

- 11.05 Proizvodnja piva

- 13.9 Proizvodnja ostalog tekstila

- 15.1 Štavljenje i obrada kože; proizvodnja putnih i ručnih torba, sedlarskih i remenarskih proizvoda; dorada i bojenje krzna

- 16.29 Proizvodnja ostalih proizvoda od drva, proizvoda od pluta, slame i pletarskih materijala

- 17.29 Proizvodnja ostalih proizvoda od papira i kartona

- 20.53 Proizvodnja eteričnih ulja

- 23.4 Proizvodnja ostalih proizvoda od porculana i keramike

- 23.7 Rezanje, oblikovanje i obrada kamena

- 32.1 Proizvodnja nakita, imitacije nakita (bižuterije) i srodnih proizvoda

- 32.4 Proizvodnja igara i igračaka

Trgovina:

- 47 Trgovina na malo, osim trgovine motornim vozilima i motociklima

Prihvatljivi poslodavci su: trgovačka društva, obrti, OPG-ovi i fizičke osobe koje obavljaju samostalnu djelatnost.

Detaljniji pregled prihvatljivih djelatnosti za lipanj 2020. godine dostupan je OVDJE. https://www.hok.hr/sites/default/files/article-docs/2020-06/hzz-provedbena-dokumentacija-potpora-za-ocuvanje-radnih-mjesta-lipanj-2020-190620.pdf

Pročitajte više » | Napisano 23.06.2020.

Stožer donio izmjenu Odluke: za djelatnost trgovine ukinuta je zabrana rada blagdanima i neradnim danima

Stožer donio izmjenu Odluke: za djelatnost trgovine ukinuta je zabrana rada blagdanima i neradnim danima

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o izmjeni odluke o radnom vremenu i načinu rada djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.

Izmjenom Odluke, zbog povoljne epidemiološke situacije, u djelatnosti trgovine, ukinuta je zabrana rada blagdanima i neradnim danima, što znači da je omogućeno uspostavljanje radnog vremena kao i prije proglašene epidemije bolesti COVID-19.

Naglašavamo da je obvezna primjena protuepidemijskih mjera i pridržavanje svih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Tekst Odluke možete preuzeti OVDJE. https://www.hok.hr/sites/default/files/inline-files/Odluka%20-%20radno%20vrijeme%20djelatnosti%20trgovine%20-%203_%20izmjena.pdf

Pročitajte više » | Napisano 16.06.2020.

Prezentirajte svoje proizvode i usluge uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020.

Prezentirajte svoje proizvode i usluge uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020.

Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene standardno uređenog izložbenog prostora kolektivan nastup članova HOK-a na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 16. do 20. rujna 2020. na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajamska izložba s preko 1.500 izlagača iz 34 države svijeta, s velikom posjetom sajmu (oko 121.000 posjetitelja u 2019. godini iz 44 države svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih proizvoda i usluga, s ciljem izvoza, te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju i ugostiteljstvo, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam...

U nastavku su osnovne informacije o sajmu, a u privitku i prijavni materijale za nastup na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020. :

Naziv sajma/adresa: 53. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2020., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 16.– 20. 09. 2020.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Broj izlagača/posjetitelja u 2019: 1.522 izlagača (34 države sudionice)/121.000 posjetitelja,

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ –svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50% iznosi 80,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 100,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 160,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 200,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

prijavu – u prijavi obavezno navesti potreban namještaj na štandu
podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.
ROK PRIJAVE NASTUPA: 14.8.2020. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: drazen.horvat@hok.hr

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru, kontakt osoba:

Dražen Horvat na broj telefona: 01/48 06 650, telefaks: 01/48 46 610, elektronička pošta: drazen.horvat@hok.hr.

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore !

Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetnićkom sajmu u Celju 2020.dostupni su OVDJE.

Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetnićkom sajmu u Celju 2020. za tvrtke koje NISU članovi HOK-a dostupni su OVDJE.

Privola za korištenje osobnih podataka u pripremi i provedbi nastupa izlagača na 53. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2020. dostupna je OVDJE.
https://www.hok.hr/novosti-iz-hok/prezentirajte-svoje-proizvode-i-usluge-uz-sufinanciranje-hrvatske-obrtnicke-komore-na-53

Pročitajte više » | Napisano 08.06.2020.

Besplatna tri mjeseca korištenja digitalne usluge „Smart service“ za ugostitelje

Besplatna tri mjeseca korištenja digitalne usluge „Smart service“ za ugostitelje

Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom ugostiteljima omogućila besplatno korištenje digitalnog servisa za naručivanje hrane i pića u razdoblju od tri mjeseca. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja te olakšati njihov radni proces, osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo, a gostima pružiti još kvalitetniju uslugu.

Što je Smart Service? Višejezičan servis koji omogućuje gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda i naruči hranu i piće za svoj stol.

Prednosti za goste: višejezičan pregled ponude i događanja, smanjuje se vrijeme čekanja narudžbe, fotografije artikla uz detaljan opis (alergeni, sastav i sl.).

Prednosti za ugostitelje: ubrzava proces narudžbe, mogućnost oglašavanja specijalnih ponuda i događanja, pregledna statistika narudžbi prometa.

Kako radi: skeniranjem QR koda gost se spaja na Smart Service bez potrebe za preuzimanjem, instaliranjem i ostavljanjem osobnih podataka.

Nakon odabira proizvoda i načina plaćanja narudžba stiže na ekran ugostitelja s brojem stola.

Kako bi mogli pristupiti ovoj aplikaciji, potrebno je izvršiti prijavu putem linka koji se nalazi ovdje. http://muzikaito.hr/smartservice/

Na istom linku nalazi se i kratki video koji korisnika upoznaje s aplikacijom.

Upute za korištenje možete preuzeti OVDJE. https://www.hok.hr/sites/default/files/article-docs/2020-06/smart-service-upute.pdf

Za sve upite vezane uz tehnička pitanja o aplikaciji e-mail adresa je podrska@muzikaito.hr, a o uvjetima korištenja možete se obratiti na e-mail adresu cehovi@hok.hr .

Pozivamo ugostitelje da se prijave i iskoriste mogućnost besplatnog korištenja usluge u probnom periodu od 3 mjeseca.

Pročitajte više » | Napisano 02.06.2020.