Izdvojene novosti


Natječaj za Voditelja Odjela za organizaciju rada cehova HOK-a

Natječaj za Voditelja Odjela za organizaciju rada cehova HOK-a

Hrvatska obrtnička komora, samostalna stručno poslovna organizacija obrtnika u funkciji promicanja, usklađivanja i zastupanja zajedničkih interesa obrtništva, objavljuje natječaj za radno mjesto:

Voditelj Odjela za organizaciju rada cehova (m/ž), 1 izvršitelj/ica s mjestom rada na lokaciji Zagreb, rad na neodređeno s probnim radom od 6 (šest) mjeseci

POSLOVNE AKTIVNOSTI

organiziranje i koordiniranje rada Odjela
iniciranje izrade i pripreme izmjena propisa iz područja djelokruga rada Odjela
organiziranje i provedba sjednica cehova, sekcija i odbora HOK-a
pružanje stručne pomoći i savjeta iz djelokruga rada Odjela,
suradnja sa stručnim institucijama, tijelima državne uprave iz područja djelokruga rada odjela, kao i stručnim institucijama i komorama u zemlji i inozemstvu, u dogovoru s Komorskim uredom,
uspostavljanje kontakata s tijelima EU, međunarodnim i EU poslovnim i savjetodavnim organizacijama,
sudjelovanje u provedbi domaćih i međunarodnih projekata u vezi sa cehovskim radom,
zastupanje zajedničkih interesa obrtnika pred državnim tijelima u oblikovanju gospodarskog sustava,
praćenje gospodarskih prilika, analiziranje stanja u gospodarstvu s naglaskom na obrtništvo,
priprema analiza i izvješća o gospodarstvu u zemlji i inozemstvu,
sudjelovanje u predlaganju mjera ekonomske politike i oblikovanju gospodarskog sustava Republike Hrvatske.
Minimalni uvjeti:

diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) – 5 g. radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
aktivno znanje rada na PC-u
Obavezne kompetencije:

odgovornost, samostalnost i proaktivnost u radu
informatička pismenost
izražene organizacijske vještine
izražene vještine koordiniranja i vođenja srednje velikog tima
izražene komunikacijske vještine
otvorenost i društvenost
spremnost na timski rad
spremnost na kontinuiranu edukaciju i usavršavanje
Prednost:

iskustvo rada na složenijim projektima
VSS - ekonomskog ili pravnog smjera
iskustvo vođenja srednje velikog tima
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se

Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se

ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTE NA KOJU SE ŠALJU PONUDE:

hok@hok.hr

ROK ZA DOSTAVU PONUDE:

02.11.2024.

Uvažit će se prijave zaprimljene elektroničkom pristigle najkasnije dana 02.11.2024. s naslovom elektroničke poruke:

Ponuda za radno mjesto Voditelj Odjela za organizaciju rada cehova

Kandidati u svojoj prijavi mogu priložiti i druge dokumente za koje smatraju da su relevantni za natječaj, a potvrđuju kompetentnost u nekom od područja navedenih u minimalnim uvjetima ili obaveznim kompetencijama.

Kandidati moraju zadovoljavati minimalne uvjete radnog mjesta te posjedovati znanja, vještine i sposobnosti navedene u obaveznim kompetencijama kako bi zadovoljili uvjete natječaja, odnosno bili razmatrani kao kandidati za selekcijski postupak.

Kandidati u životopisu moraju navesti puni naziv radnih mjesta na kojima su radili te sažeti opis poslova, aktivnosti i radnih zadataka na navedenim radnim mjestima.

Nepotpune (bez dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta) i nepravovremene ponude neće biti razmatrane.

O svim relevantnim informacijama vezanim uz natječaj kandidati će biti obaviješteni na telefon/mobitel ili e-mail adresu koju su naveli u molbi.

Pročitajte više » | Napisano 24.10.2024.

Unatrag godinu dana 5,6 % više obrtnika računovođa i 21 % veća potražnja

Unatrag godinu dana 5,6 % više obrtnika računovođa i 21 % veća potražnja

Prema podacima Obrtnog registra Ministarstva gospodarstva, u Hrvatskoj u djelatnosti Računovodstvene, knjigovodstvene i revizijske djelatnosti; porezno savjetovanje u rujnu 2024. godine bilo je aktivno ukupno 3.930 obrta. U odnosu na rujan prethodne godine to predstavlja povećanje od 5,6 %. Također, u prvoj polovici godine je na specijaliziranom portalu za objavu natječaja za poslove zabilježeno čak 21 % više oglasa nego u istom razdoblju prošle godine kojima se traže knjigovođe, računovođe, voditelji financija.

S obzirom na specifičnost i važnost struke, prošle godine započeto je s godišnjim okupljanjem stručnjaka i dionika u tom sektoru. Ove godine u Trakošćanu održava se 25.-26. listopada 2. Susret računovođa HOK-a, na kojem se prema iskazanom interesu očekuje dvostruko veći broj sudionika nego prve godine – nekoliko stotina računovođa i predstavnika institucija relevantnih za obavljanje te djelatnosti.

„Prošle godine se kroz dinamična predavanja i okrugle stolove raspravljalo o aktualnim problemima struke, prekomjernim zakonskim izmjenama koje utječu na poslovanje računovodstvenih ureda te problematiku nedostatka radne snage i zapošljavanja u računovodstvenim uredima. Računovođe su aktivno sudjelovale u anketama, a da su jedna od najopterećenijih struka potvrđuje odgovor 76% prisutnih da česte promjene zakona direktno utječu na manjak vremena kojeg provode s obitelji. Računovodstvo odavno nije zanimanje nego poziv, uključuje cjeloživotnu edukaciju i cjelogodišnju posvećenost, ne čudi da raste potražnja za onima koji rade taj odgovoran posao. Prošlogodišnje iskustvo bilo nam je potvrda da postoji potreba i interes za stručnim okupljanjem, a ovogodišnji odaziv premašuje i naša očekivanja“, poručila je predsjednica Sekcije računovođa HOK-a Đurđica Mostarčić.

Ovogodišnji Susret obradit će promjene koje struku očekuje u novoj godini, zapošljavanje stranaca u praksu, kao i sve važne segmente računovodstva u praksi, uz mnoge druge panele i predavanja s fokusom na unapređenje poslovanja računovodstvenih ureda. U sklopu edukativnih i informativnih sadržaja sudjelovat će predstavnici Porezne uprave, financijskih i obrazovnih institucija te obrtnice i obrtnici računovođe.

„Ovaj Susret je od velike važnosti za struku, osobito zato što omogućujemo besplatna predavanja za naše članove koja inače imaju značajnu vrijednost na tržištu, uz renomirane stručnjake, ali i zato što podižemo svijest o snazi i važnosti naše struke. Sekcija računovođa HOK-a nastavit će na ovaj, ali i na svaki drugi način biti angažirana i proaktivna u predlaganju rješenja za unapređenje struke, ali i za hrvatsko poduzetništvo i gospodarstvo općenito“, zaključuje Mostarčić.

Program 2. Susreta računovođa nalazi se na poveznici.

Pročitajte više » | Napisano 22.10.2024.

Program 2. Susreta računovođa HOK-a

Program 2. Susreta računovođa HOK-a

Susret računovođa
Susret računovođa 1
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Program_ 2. Susret računovođa.pdf 187.4 KB

Pročitajte više » | Napisano 16.10.2024.

Besplatne online edukacije na temu „EU fondovi za obrtnike

Besplatne online edukacije na temu „EU fondovi za obrtnike

Hrvatska obrtnička komora organizira seriju online edukacija namijenjenih obrtnicima koji žele saznati više o funkcioniranju EU fondova i mogućnostima financiranja. EU fondovi pružaju prilike za obrtnike koji žele unaprijediti svoje poslovanje ulaganjem u nove tehnologije, inovacije, povećanje energetske učinkovitosti te digitalizaciju.

Kako bismo vam pomogli u pronalaženju i prepoznavanju prilika za financiranje projekata iz EU sredstava, uz individualno savjetovanje, osmislili smo seriju edukacija namijenjenih obrtnicima koji žele saznati više o mogućnostima financiranja, postupcima prijave i provedbi projekata. Naime, prema analizi podataka o odobrenim projektima iz posljednje tri godine (2022., 2023., 2024.), vidljivo je da hrvatski obrtnici u manjoj mjeri apliciraju na složenije pozive koji se u najvećoj mjeri objavljuju.

Putem edukacija dobit ćete informacije o:

osnovnim pojmovima vezanim uz EU fondove;
prepoznavanju pravih prilika i odabiru odgovarajućih natječaja;
načinu pripreme i prijave projektnog prijedloga,
pravilnoj provedbi projekata nakon odobrenja sredstava.
Edukacije traju 45 minuta i provode se online uživo, uz mogućnost naknadnog pristupa snimkama putem web stranice HOK-a i YouTube kanala. Sudionici će moći postavljati pitanja putem chata.

Raspored edukacija i poveznica za uključenje u svaku:

23. 10. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 1. Uvod u EU fondove i mogućnosti financiranja za obrtnike
6. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 2. Dostupni EU natječaji i poticaji za obrtnike
13. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 3. Priprema projektnog prijedloga 1. dio – Početni koraci
27. 11. 2024. u 14:30 sati: Predavanje 4. Priprema projektnog prijedloga 2. dio – Razrada projektne prijave
11. 12. 2024. u 14:30 u sati: Predavanje 5. Provedba projektnog prijedloga – što kada dobijem sredstva?
Serija edukacija nastavak je aktivnosti u osnaživanju obrtnika za uspješno korištenje EU fondova, nakon rekordnog interesa za individualno savjetovanje obrtnika o EU natječajima. Nakon održanih edukacija, fokus individualnih savjetovanja bit će na konkretnim natječajima koji su planirani za objavu do kraja 2024. godine, prema dostupnim indikativnim planovima.

Također, najavljujemo i „Obrtnički fokus“ koji će se održati početkom 2025. godine, a jedna od glavnih tema bit će novi indikativni plan EU natječaja za 2025. godinu.

Pročitajte više » | Napisano 16.10.2024.

Ribari HOK-a uputili svoje zahtjeve Vladi: Ključno je ubrzanje isplata potpora, smanjenje administrativnih obaveza i nastavak dijaloga

Ribari HOK-a uputili svoje zahtjeve Vladi: Ključno je ubrzanje isplata potpora, smanjenje administrativnih obaveza i nastavak dijaloga

thumb
thumb
thumb
thumb
thumb
thumb
27. Susret ribara u Zadru okupio 200 sudionika

Hrvatska obrtnička komora je u posljednja dva dana u Zadru okupila više od 200 ribara, predstavnika zakonodavaca, nadležnih tijela, znanstvenih institucija te sve ključne dionike u ribarstvu u raspravama o aktualnostima u sektoru te brojnim predavanjima i panelima, uz domaćinstvo Obrtničke komore Zadarske županije. Ceh ribarstva i akvakulture HOK-a ovim je povodom održao sjednice o aktualnom stanju u sektoru i formulirao zaključke koji će svojom primjenom unaprijediti hrvatsko ribarstvo i akvakulturu.

„Hvala Cehu na uvijek predanom angažmanu, jedan od mojih prioriteta kao predsjednika je upravo jačati naše cehove i sekcije, to je blago kojeg imamo i koje mora rezultirati dobrobiti naših članova u svim djelatnostima. Moja želja je da svi budu na tragu upravo ovog ribarskog – kontinuirano izrazito angažirani, s rezultatima i uspjesima. Sve to je moguće dijelom i zahvaljujući kontinuiranoj i kvalitetnoj suradnji s Upravom za ribarstvo Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva. Očekujemo nastavak takve suradnje po svim ribarskim pitanjima s Upravom, ali i drugim nadležnim tijelima“, poručio je pri otvorenju Susreta predsjednik HOK-a Dalibor Kratohvil.

Državni tajnik u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva Mladen Pavić je pri otvaranju naglasio koliko je Susret ribara važan, osobito ususret izazovima zelene tranzicije i sve izraženijih klimatskih promjena, ističući kako će tradicionalni zaključci koje se donose na Susretu u Ministarstvu biti primljeni kao obaveza, u cilju zajedničkog unapređenja sektora. „Ribarstvo je prvi put od osnivanja naše države u samom nazivu Ministarstva, to govori o strateškom opredjeljenju, a dosadašnji i budući rad Uprave ribarstva i njihov odnos prema ribarima opravdat će naziv“, istaknuo je Pavić.

Župan Zadarske županije Božidar Longin pozdravio je održavanje tematskog skupa u „najribarskijoj županiji“, koja oduvijek živi s morem i od mora, s ribarstvom i marikulturom kao najsnažnijim gospodarskim granama i značajnim doprinosom u istima na razini cijele Hrvatske.

Rasprave su obuhvaćali teme pregleda stanja u hrvatskom i lokalnom ribarstvu i marikulturi, inspekcijskog nadzora u ribarstvu, ali i novitete poput mIzvješća te pregleda mogućnosti financiranja u sektoru iz EU fondova, uz niz stručnih predavanja koje su obrađivale utjecaj klimatskih promjena na biologiju mora, dekarbonizaciju i zelenu tranziciju malog priobalnog ribarstva kroz EU fond te brojna druga pitanja. Naglasak skupa je bio na administrativnim obavezama i regulaciji ribarstva te pojačanom utjecaju klimatskih promjena i sve snažnijem pritisku koje one imaju na ribarstvu i marikulturu.

Nakon tematskih izlaganja i panel rasprava, predsjednik Ceha ribarstva i akvakulture HOK-a Stjepan Nedoklan predstavio je zaključke Ceha donesene povodom ovog tradicionalnog okupljanja ribara, a koje će se uputiti nadležnim tijelima na postupanje: potrebna je brža administrativna obrada zahtjeva i isplata mjera i potpora u ribarstvu; neophodno je izjednačavanje uvjeta zapošljavanja radne snage u ribarstvu s drugim deficitarnim zanimanjima; ususret izazovima koji su pred sektorom, ključno je intenziviranje aktivnosti izrada pravilnika i karti zaštićenih područja te kontinuirano sudjelovanje predstavnika ribara u istima; potrebno je pojednostaviti i rasteretiti administrativne obaveze pri obavljanju ribarske djelatnosti; u cilju očuvanja i poticanja marikulture, ključno je nastaviti aktivnosti ublažavanja šteta nastalih predacijom orade na uzgajalištima dagnji i kamenica; sljedeći, 28. Susret ribara održat će se u Ličko- senjskoj županiji.

Pročitajte više » | Napisano 14.10.2024.