Zakoni i propisi
- GRADITELJSTVO
- Zakon o prostornom uređenju i gradnji (pročišćeni tekst)
- Zakon o arhitektonskim i inžinjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (NN 152/08)
- Pravilnik o suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja (NN 43/09)
- Zakon o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje(2015)
- Zakon o gradnji
- PRIJEVOZ
- Zakon o prijevozu u cestovnom prometu (pročišćeni tekst)
- Promjene zakona o prijevozu u cestovnom prometu (124/09)
- Pravilnik o posebnim uvjetima za parkiranje (NN 104/05)
- Pravilnik o raspodjeli dozvola za međunarodni prijevoz (NN 120/05)
- Promjene pravilnika o raspodjeli dozvola za međunarodni promet (NN 102/07)
Izdvojene novosti
Donesene nove odluke vezane uz higijenski minimum i sanitarne knjižice
Ministarstvo zdravstva donijelo je nove odluke koje se odnose na higijenski minimum i sanitarne knjižice:
1. Odluka o visini troškova stjecanja potrebnog znanja o zdravstvenom odgoju
2. Odluka o visini troškova zdravstvenih pregleda osoba koje podliježu zdravstvenom nadzoru.
Temeljem novih odluka koje stupaju na snagu 1. srpnja ove godine, iznosi koji se odnose na spomenute obveze (higijenski minimum, sanitarna knjižica), smanjeni su za 50%.
Odluke možete pronaći na dnu ove stranice.
Foto: freepik.com
Preuzimanja
Naziv datoteke Veličina
Odluka o visini troškova stjecanja potrebnog znanja o zdravstvenom odgoju_2024.pdf 649.29 KB
Odluka-o-visini-troskova-zdravstvenih-pregleda-osoba-koje-podlijezu-zdravstvenom-nadzoru (1).pdf 802.04 KB
Pročitajte više » | Napisano 26.04.2024.
HBOR uveo novu mjeru kreditiranja za poduzetnike u djelatnostima prerade drva i proizvodnje namještaja
Hrvatska banka za obnovu i razvitak u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede uvela je novu privremenu mjeru kreditiranja za poduzetnike u djelatnostima prerade drva i proizvodnje namještaja.
Mjera će se provoditi u okviru programa kreditiranja Obrtna sredstva, a primjenjivat će se na zahtjeve zaprimljene u HBOR-u do 1. 8. 2024. ili do iskorištenja osiguranih sredstava Ministarstva poljoprivrede.
Korisnici kredita su mala, srednja i velika poduzeća iz djelatnosti prerade drva i proizvoda od drva i pluta, osim namještaja, proizvodnje proizvoda od slame i pletarskih materijala (C16) i proizvodnje namještaja (C31).
Namjena kredita je rješavanje problema nelikvidnosti i umanjivanja financijske štete u poslovanju poduzetnika čija je aktivnost smanjena uslijed tržišnih poremećaja, a što podrazumijeva: financiranje plaća, režijskih troškova i ostalih osnovnih troškova poslovanja (tzv. hladni pogon), nabava sirovine, repromaterijala, poluproizvoda, sitnog inventara i podmirenje obveza prema dobavljačima i ostalih troškova tekućeg poslovanja, osim kreditnih obveza prema poslovnim bankama i drugim financijskim institucijama i PDV-a.
Najniži iznos pojedinog kredita je 100 tisuća eura, a najviši 1 milijun eura.
Ministarstvo poljoprivrede će Korisnicima kredita subvencionirati do 50% kamatne stope, godišnje, fiksno, za cijelo vrijeme trajanja kredita, u skladu s propisima o državnim potporama.
Više informacija pročitajte ovdje.
Foto: freepik.com
Pročitajte više » | Napisano 26.04.2024.
Prijavite se na webinar i upoznajte se s prijedlozima za podizanje kvalitete provedbe majstorskih ispita
U sklopu Erasmus+ projekta Master 4.1: unaprjeđenje majstorskih ispita Hrvatska obrtnička komora je zajedno sa partnerima izradila Metodologiju za osiguranje kvalitete provedbe majstorskih ispita te Kodeks ponašanja za članove ispitnih komisija za majstorske ispite.
Kako bi s novostima upoznali članove ispitnih komisija, kandidate na majstorskim ispitima te sve ostale zainteresirane, Hrvatska obrtnička komora organizira webinare na kojima će predstaviti izrađene dokumente.
19. i 22. travnja 2024. godine s početkom u 13 sati održavaju se webinari na kojima će biti i predstavljena Metodologija za osiguranje kvalitete provedbe majstorskih ispita.
29. i 30. travnja. 2024. godine s početkom u 9 sati održavaju se webinari na kojima će biti predstavljen Kodeks ponašanja za članove ispitnih komisija za majstorske ispite.
Webinari će trajati do 40 minuta, a prijaviti se možete preko poveznica:
Webinar Metodologija 19.4.2024.
Webinar Metodologija 22.4.2024.
Webinar Kodeks 29.4.2024.
Webinar Kodeks 30.4.2024.
Pročitajte više » | Napisano 18.04.2024.
Održan sastanak predstavnica Službe za medicinu rada i sporta i Hrvatske obrtničke komore
thumb
thumb
thumb
thumb
Danas je održan sastanak predstavnica Službe za medicinu rada i sporta, prevenciju invalidnosti i psihosocijalne rizike na radnom mjestu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i predstavnika Hrvatske obrtničke komore. Služba za medicinu rada i sporta, prevenciju invalidnosti i psihosocijalne rizike na radnom mjestu započela je s izradom Monografije zanimanja u medicini profesionalne orijentacije i selekcije (MPO) i pratećeg instrumentarija u praksi medicine rada, a zahvaljujući ranijoj suradnji tijekom koje je Hrvatska obrtnička komora isticala važnost kvalitetnih pregleda medicine rade prije upisa u programe obrazovanja za obrtnička zanimanja, Zavod je izradu Monografije započeo s obrtničkim zanimanjima.
Na sastanku je dogovorena suradnja vezana uz potrebe pojedinih zanimanja. U okviru suradnje, Služba za medicinu rada i sporta, prevenciju invalidnosti i psihosocijalne rizike na radnom mjestu kontaktirat će direktno obrtnike u određenom zanimanju kako bi što kvalitetnije pripremila podlogu za izradu instrumentarija.
Pročitajte više » | Napisano 18.04.2024.
Natječaj za Voditelja službe za financijsko-računovodstvene poslove HOK-a
Hrvatska obrtnička komora, samostalna stručno poslovna organizacija obrtnika u funkciji promicanja, usklađivanja i zastupanja zajedničkih interesa obrtništva, objavljuje natječaj za radno mjesto:
Voditelj Službe za financijsko-računovodstvene poslove (m/ž), 1 izvršitelj/ica s mjestom rada na lokaciji Zagreb, rad na neodređeno, s probnim radom od 6 (šest) mjeseci
POSLOVNE AKTIVNOSTI
organizacija rada Službe za financijsko-računovodstvene poslove
izrada i/ili kontrola mjesečnog PDV obračuna
izrada tromjesečnih izvještaja za potrebe rada Nadzornog odbora
izrada polugodišnjeg i godišnjeg obračuna sukladno zakonskim propisima
izrada Financijskog plana te predstavljanje istog tijelima HOK-a (Odbor za financije, Predsjedništvo, Upravni odbor, Skupština)
izrada Izmjena i dopuna Financijskog plana te predstavljanje istog tijelima HOK-a (Odbor za financije, Nadzorni odbor, Predsjedništvo, Upravni odbor, Skupština)
usklađivanje sa stanjima Porezne uprave, za HOK i za komorski doprinos
predlaganje i izrada dokumenata kojima se olakšava poslovanje JKS-a (šprance za financijska izvješća, vodič za rad članova Nadzornog odbora i sl.)
sudjelovanje u radu nacionalnih vijeća, radnih grupa i tijela u koje ga imenuju tijela HOK-a
suradnja sa odabranim revizorom (dostava tražene dokumentacije te obrazloženja provedenih knjiženja)
suradnja sa poreznim nadzorom
priprema i organizacija edukacija, savjetovanja, seminara i tečajeva u svrhu stručnog usavršavanja zaposlenika, radnih tijela u JKS-u, članova HOK-a.
MINIMALNI UVJETI:
diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) – 5 g. radnog iskustva
aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
aktivno znanje rada na PC-u
poznavanje odgovarajućih propisa
izražena sposobnost samostalnog i konstruktivnog iznalaženja rješenja
sposobnost učinkovite i jasne komunikacije
iskustvo u računovodstvu neprofitnih organizacija
iskustvo u praćenju projekata
aktivno znanje rada na računalu
OBAVEZNE KOMPETENCIJE:
odgovornost, samostalnost i proaktivnost u radu
informatička pismenost
izražene organizacijske vještine
izražene vještine koordiniranja i vođenja srednje velikog tima
otvorenost i društvenost
spremnost na timski rad
spremnost na kontinuiranu edukaciju i usavršavanje
PREDNOST:
radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
iskustvo rada na složenijim projektima
VSS - ekonomskog smjera
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se
ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTE NA KOJU SE ŠALJU PONUDE:
hok@hok.hr
ROK ZA DOSTAVU PONUDE:
29.04.2024.
Uvažit će se prijave zaprimljene elektroničkom pristigle najkasnije dana 29.04.2024. s naslovom elektroničke poruke:
Ponuda za radno mjesto Voditelj Službe za financijsko-računovodstvene poslove
Kandidati u svojoj prijavi mogu priložiti i druge dokumente za koje smatraju da su relevantni za natječaj, a potvrđuju kompetentnost u nekom od područja navedenih u minimalnim uvjetima ili obaveznim kompetencijama.
Kandidati moraju zadovoljavati minimalne uvjete radnog mjesta te posjedovati znanja, vještine i sposobnosti navedene u obaveznim kompetencijama kako bi zadovoljili uvjete natječaja, odnosno bili razmatrani kao kandidati za selekcijski postupak.
Kandidati u životopisu moraju navesti puni naziv radnih mjesta na kojima su radili te sažeti opis poslova, aktivnosti i radnih zadataka na navedenim radnim mjestima.
Nepotpune (bez dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta) i nepravovremene ponude neće biti razmatrane.
O svim relevantnim informacijama vezanim uz natječaj kandidati će biti obaviješteni na telefon/mobitel ili e-mail adresu koju su naveli u molbi.
Pročitajte više » | Napisano 16.04.2024.